Aquí trobareu el llistat de les activitats que haureu d'anar realitzant:
ACTIVITAT 1: Enquesta/entrevista sobre diferents aspectes geogràfics i socials de Roses
ACTIVITAT 2: Intercanvi de cartes amb alumnes d'altres escoles
ACTIVITAT 3: Itinerari per Roses
ACTIVITAT 4: Passat i present a Roses
ACTIVITAT 5: El consum responsable de peix (fitxa de l'activitat)
Graella de camp_Dades llotja
Graella de camp_Dades grans superfícies
Calculadora de generació de CO2
5 comentaris:
Bon dia Roses!
Hem estat mirant les vostres activitats didàctiques.
Pel que fa a la primera creiem que la idea està molt bé, però que estaria bé que el docent dongués unes preguntes mínimes per fer de guia als alumnes, ja que pot ser no surten les preguntes que us interesen treballar.
La segona activitat creiem que no és viable, ja que el fet de que els nens s'intercanvii cartes amb una altra llengua i a més a més, hagin de realitzar un estudi sobre la immigració i els motius d'aquesta, creiem que és massa complicat.
Pensem que si l'estudi fos de la mateixa classe o fins i tot, de l'escola seria molt més fàcil realitzar l'estudi.
Anims!
Bona tarda Roses!
Us escrivim aquest comentari pel que fa a les dues primeres activitats didàctiques.
La primera activitat creiem que està ben pensada ja que els alumnes hauran de prendre iniciativa a l’hora de plantejar-se les preguntes i haver-les de preguntar a la gent del poble. A més, aprendran coses interessants sobre la seva població. Com diuen els companys de Blanes, estem d’acord en que després de la primera sessió hi hauria d’haver una correcció del mestre per veure les preguntes plantejades.
La segona activitat, creiem que és una bona idea tot i que és difícil de portar a terme. Tots els nens haurien d’escriure una carta amb anglès o francès i enviar-la a un altre nen/a d’una altra escola de Roses, i que sigui de diferent cultura. Creiem que és difícil perquè no hi ha tantes cultures diferents com nens a l’escola! Potser no hem interpretat bé l’activitat. Hauríeu de deixar més clar aquest tema.
Esperem que passeu unes bones festes i un feliç any nou!!
Bon dia Roses!
La primera activitat ens sembla una molt bona manera de començar a treballar Roses. Doneu importància a l'alumne i al què ell vol aprendre fent que s'incentivi més la motivació. Tal i com comenten les companyes potser és veritat que s'haurien de corregir les pregutnes però és pot fer de forma global durant la posada en comú.
La segona activitat ens ha semblat molt original. És una bona eina per a treballar la competència social i cituadana. Ara bé, creiem que haurieu d'acotar més el marc dels conceptes bàsics que els alumnes han d'aprendre per a fer l'activitat de manera que el mestre pugui fer-se'n una millor idea.
Molt bona feina noies!
Bona tarda noies!
Pel que fa la primera activitat pensem que és una bona maneraperquè els nens i nenes de Roses coneguin més el seu poble i les opinions dels habitants d'aquest. No obstant, pensem com la resta dels nostres companys...potser hi hauria d'haver un guia o un punts que els nens haguessin de seguir. Una idea potser podria ser que treballessin els aspectes que es treballen al bloc ;)
Pel que fa l'activitat dos pensem que és una activitat bastant complexa per alumnes de primària. A més, pensem que d'aquesta manera no estan treballant res relacionat amb el temari del bloc ni de Roses sinó que estan treballant més l'immigració de Catalunya i els motius d'aquesta que res més!
Ànims i endavant!
Bones bloggers!
Tenim un petit problema en un dels arxius associats a l'activitat didàctica nº 5. L'arxiu excel per a calcular el CO2 que generen els vaixells de pesca hauria de ser editable (hem dissenyat un excel amb fórmules). Però un cop pengem el document, quan linkes, el document que apareix no és editable. Mirarem de solucionar-ho imminentment, perdoneu les molèsties.
Publica un comentari a l'entrada